duminică, 26 iunie 2011

CV inedit: Am reflexe de pisica - acum ma vezi, acum dispar! Miau!


Sunt vremuri grele, in care multa lume isi cauta un loc de munca. Un tanar britanic, somer, a gasit insa o metoda inedita de a se promova.

In CV-ul pe care l-a trimis pentru un post la McDonalds, Eric incalca toate cliseele din CV-urile standard, scrie Huffington Post.

La "Obiective", britanicul de 29 de ani admite ca "vreau sa ajung sus de tot, prin orice mijloace, iar apoi sa fiu un conducator bun si drept si sa va aduc compania pe culmile succesului ori ceva de genul asta".

La capitolul calitati, tanarul aminteste "Reflexe de pisica - acum ma vezi, acum dispar! Miau!". Printre altele, britanicul sustine ca emite mirosuri placute, stie sa rada ca un cal (precizeaza insa ca e optionala demonstrarea acestei calitati), se descurca decent la dansuri sexy.

Desi are 29 de ani, "parul de pe fata e la fel ca la 13 ani", a mai scris britanicul in CV. Totodata, el a vrut ca potentialii sai angajatori sai sa stie ca e capabil sa danseze Moonwalk si faptul ca mananca foarte mult la o masa.

La experinta, Eric a trecut faptul ca "Odata, am calarit un cal, am cazut de pe el si m-am ranit, am stat in pat si am ajuns sa ma ingras cu vreo 13 kg, dar le-am dat jos foarte repede - metabolism excelent", si ca este un adevarat "luptator impotriva accneei".

"Eric. Cine ar fi mai potrivit pentru a va spune asa ceva in afara de... mine! Holla!", a scris tanarul la finalul CV-ului, la rubrica "Referinte".
Preluat din http://www.ziare.com

Un comentariu: